Känns att det går mot mörkare tider och mot höst och vinter. Fryser som en galning och är jätte trött, kanske har något att göra med att jag inte är helt frisk sedan förkyldningen men pimplar varm svartvinbärssaft från mormor gör jag i alla fall. Har förresten köpt mig en ny mobil, en vit Samsung Galaxy S 2. Är så nöjd med den och idag fick jag äntligen hem mitt ljusrosa bling bling skal jag vann på tradera förra veckan, men till min stora besvikelse ser jag efter att jag tagit bort plasten att skalet är till Samsung Galaxy S, alltså till modellen innan så skalet är för det första för litet och kamera hålet sitter på fel plats. Har i alla fall mailat säljaren och berättat om mitt misstag att jag sett fel i annonsen och frågade om vi kunde göra något byte istället mot en annan som faktiskt passar på min mobil och måste säga att han verkade inte helt omöjlig så det ska nog gå bra ändå hoppas jag. Fick precis ett mail om att han skickar det nya imorgon och jag skickar tillbaka det jag har, alla nöjda och glada!

Ninin och Pellisen sover just nu, Jonas spelar tv spel och jag tänkte faktiskt vara lite nördig och spela Sims 3 (tycker det är hur kul som helst, men bara vissa perioder)

Längtar så tills imorgon då det är utbytardag igen och då ska det här inhandlas en massa kläder till skrutt som hon kan ha som extrakläder på dagis, framförallt tröjor och ja även här hemma med såklart. Utbytardag är det i både Falköping och Skara imorgon så mamma ska till medborgarhuset i Falköping och handla lite kläder till Novalee där med.

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0