Den frågad har jag ställt mig massor av gånger! Min underbara tjej är redan ett år, fattar ni ett år?!
Ja minsann i tisdags fyllde hon år och hon fick en massa fina presenter och fint besök. Först vid tolv tiden kom hennes kompisar, tyvärr fattades det två stycken, Liam, Ella. De små stackarna var sjuka men ändå fick Novalee en present av dom som Thea och Sarah så snällt överlämnade när de var här.
När sista gästen gått hem var klockan redan fyra och förberedelserna inför kvällens kalas började. Vid sex tiden kom farmor, farfar, faster Mona och kusinerna Natalie och Yasmin hit och sedan kom faster Therese med sin familj och även mormor, moster Julia och mammas kille Mats hit. Det var fullt av underbart folk i hela lägenheten och värmen den vart otrolig alltså! Novalee fick även denna gång mycket fint varav att två av hennes saker var "dåliga". Den present hon fick av oss, en bultbräda från brio, där fattades hammaren och i nästa paket hon fick av farmor och farfar, en lära gå vagn, där kunde man inte sätta fast "handtaget".. hur som helst är det fixat nu ett par dagar senare och allt fungerar som det ska.

Nu ikväll har Sannah, Robin och Malva vart här och hon fick av dem två små leksaker men jag tror nog att mamman tyckte en av leksakerna var roligare än hon själv (eller så vart jag övertrött så jag bara skrattade för den sakens skull.) Imorgon kommer min bästa vän Mia från falköping hit med sin dotter Natalie på lite besök och sedan kommer min låtsas mamma Solveig hit med sin Bengt vid två tiden så denna helg är verkligen fullspäckad.

Novalee har också släppt taget två gånger själv men kommer på sig självt ett par sekunder senare med att hon står där utan att hålla i något så då greppar hon tag igen. Våran älskade tjej är inte liten längre!

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Adela Nylund

Vad spännande dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa på din blogg igen! =P Hoppas du har en trevlig helg :p

2011-02-22 @ 15:48:17
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0