Är så förbannad så det finns inte! Har vart uppe nu i mer än en timme för att Novalee ställer sig upp i hennes säng och skriker, hon är jätte trött men vägrar att sova och jag vägrar att både ta upp henne och ge henne mat, för mat det behöver hon inte. Sen gör det inte saken bättre av att Jonas och Robin suttit uppe till klockan halv fyra kvart i fyra och spelat tv spel heller och nu sover han som en stock och lär inte gå upp förrän de närmsta fem till sex timmarna. Har sån god lust ibland och bara banka sönder skiten eller sälja det så när hans kompisar kommer hit så kan de göra något annat istället men då skulle de väl säkert sitta vid datan, skulle inte förvåna mig. Är så sjukt trött och Novalee sover fortfarande inte så funderar på om ja ska hoppa in i duschen eller nåt så jag slipper höra henne. Ja ni får tycka jag är en dålig mamma som inte orkar med mitt barn så här mitt i natten/morgonen.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Anonym

Vill ditt barn ha mat, ge det mat!

Vill ditt barn ha närhet, ge det närhet!

Hon kommer bara att få dåliga minnen av sängen, och att vakna mitt i natten om du låter henne skrika tills hon somnar.



Små barn ska få så mycket mat och närhet som dom vill.

Det gör ont i mig när jag läser detta!



Hade jag varit du, hade jag gått in till min sambo och krävt hjälp. För ibland måste man liksom säga till på skarpen för att det ska hända något.

2011-02-16 @ 21:59:44
Postat av: Maria

Kan bara intyga att lilla Novalee mår bra och att Martina och Jonas är bra föräldrar. Alla har olika uppfostringar och ibland blir de motgångar. Min tjej som nu e 3 år sov hela nätter ganska tidigt me vaknade hon när hon va runt året fick hon ingen mat och vi tog inte upp henne heller Barnen blir mer självstädiga. När min tjej skrek när hon låg på golvt fick hon snällt ligga kvar och ser man nu så klarar hon av att leka själv jätte bra och jag behöver inte stimulera henne hela tiden då kan jag ägna mig åt annat som också behövs göras. Det är inte lätt när man är hemma å sambo/man jobbar klart dom ska få sova på Natten om dom ska upp tidigt att jobba.



Martina du är en under bar mamma <3

puss å kram

2011-02-17 @ 19:29:14
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0