Min kära lilla anonyma vän som inte verkar tycka att jag "behandlar" mitt barn "bra". Jag blev riktigt irriterad över din kommentar.
Har du själv några egna barn? Känner du mitt barn? Vet du om att mitt barn inte har något behov av att äta på nätterna längre? Det säger vår BVC sköterska också att från ca åtta månader har de inget behov av mat på nätterna längre, det är bara vi föräldrar som väljer hur vi vill göra. Sen kör vi med fem minuters metoden här hemma och den funkar 9 av 10 gånger och det är inte så att jag låter henne ligga tio minuter eller mer i sträck utan jag kollar alltid på klockan när jag gått ut från hennes rum och går in efter fem minuter igen.

Min man hjälper till också men jag ber honom inte om hjälp på veckorna eftersom han jobbar på dagarna och dessutom är han hörselskadad så han hör inte när hon skriker. Han hjälper till när han kommer hem från jobbet och under helgerna så gott han kan.

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

vad är de för en knäppis som har klagat på dig? du sköter novalee heöt utmärkt och barn behöver inte mat på natten från att dem rä typ 5 mån eller ngt eller till o med mindre 4 tror ja s¨behöver de inte nattmat.



de är ju så olika från barn till barn....

2011-02-17 @ 16:32:18
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh älskade vän <3



Du va ingen dålig värdinna var ju bara kul å träffas å bara va :D



Puss å kram

2011-02-17 @ 21:20:12
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0