Nu är det ju nästan tre veckor sedan som jag sa att jag skulle uppdatera här, ILLA!

Uppdaterar lite snabbt i alla fall (så mycket som jag minns)

  • Måndagen den 10e januari- Åker vi upp till Hundfjället och det gick jätte bra att åka skidor.
  • Tisdagen den 11e januari- Åker inget denna dagen
  • Onsdagen den 12e januari- Får ont i knät när jag åker och vet inte om det var denna dagen vi (jag, Jonas och Reine) åkte upp i familjebacken i Tandådalen. Jag har ont i knät och tycker den backen var hemskt brant i början så det slutade med att jag fick ha en barnsele runt mig så Reine fick åka bakom.
  • Minns inget direkt från torsdagen.
  • Fredagen den 14e januari- Jag åker lite på förmiddagen men blir bara förbannad när jag trillar omkull i backen så fort jag ska svänga åt höger (ont i knät.) På kvällen har vi julklappsspel och vi vann en liten massage-ko och en lykta, kommer inte ihåg ifall de va nåt mer riktigt.
  • Lördag packar vi sakerna och åker hem en dag tidigare.
En utav de dagarna när Jonas satt och matade Novalee och Ella skällde mot allt och alla utanför och jag säger till henne att sluta varav att Novalee blixtsnabbt vänder på huvudet mot oss, tittar på mig och säger sluta. Vi har film på mobilen när hon säger så också.

Resten av veckorna har vart som bortblåsta! Vi fick åka in med Novalee till sjukhuset för att hon hade så svårt att andas, så där fick vi stanna en natt. Hon mår bättre nu men vi måste fortfarande inhalera henne.
Jag och Novalee har vart med Sannah på Backaplan och kikat lite och köpt en annan mat till Ella som hon älskar och som var mycket billigare än den som hon hade innan.

I lördags var vi hemma hos Sannah och Robin och fick jätte god mat. Eftersom Jonas och Robin skulle åka till Laxå dagen efter så åkte de iväg någon timme för att fixa en massa saker och då passade jag och Sannah på att kolla på film. Novalee somnade i vagnen, Ella vid mina fötter och lilla Malva (Sannahs valp) somnade så gott i hennes korg.

Igår blev jag bjuden på lunch hos mina svärföräldrar och där fick vi träffa Maries syster. Novalee blev jätte ledsen och rädd för henne men så länge hon var hos mamma eller farmor så gick det bra. Mycket god mat men sen var vi tvunga att åka hem igen för de skulle ju komma hit under eftermiddagen/kvällen också på lite fika.
Vet dock inte om man kan kalla det för fika, för det fanns ju inget att äta till så det blev bara kaffe.

Nej kära ni nu har jag faktiskt lite bråttom har bara en timme på mig att åka och lämna in Novalees födelsedagsannons till tidningen.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Anonym

Kul med uppdate! Blogga oftare(a) Älskar din blogg<3

2011-02-05 @ 14:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0