Hoppas ni får ett riktigt trevligt avslut på detta året och ett lika trevligt nytt år.
Vår nyår kommer att vara hemma som vanligt. Super skönt både för oss då Novalee ska sova och för vår älskade Ella så hon känner trygghet en sådan här *pang-dag*. Nu är inte Ella rädd för varken brak eller dunder (jo åskan möjligtvis när vi ligger och sover,) de har ju redan börjat smälla här och hon har inte gjort någonting mer än att ligga i sin säng och bara sova så tror denna kvällen liksom alla de andra åren kommer att gå bra. Hon ska få ett märgben att gnaga lite på medans vi äter så hon också får lite "gott".

Två av Jonas killkompisar kommer hit ikväll så vi ska äta smörgåstårta här och bara umgås, äta lite snacks och sånt där. Jag däremot står över drickat i år då det råkade eskalera när dessa två var här sist på nyår (någon måste ju hålla koll på dem) *flinar*.

Nu har jag dock inte tid att sitta här mer då det ska fixas lite till här hemma innan de kommer.
Men ha en super trevlig nyår och god fortsättning!!
Kram från mig och min fina familj! ♥




Fyverkerierna från nyår 2009


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

grattis till den lille i magen:) pojke eller flicka?

2012-01-07 @ 13:06:00
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0