Det känns och syns verkligen att det håller på att bli vår nu! Såg för en alldeles liten stund sedan krokusarna som slagit ut i svärföräldrarnas rabatter och snödroppar såg jag bara för någon vecka sedan, har till och med vart ute i  zip-tröja idag. Äntligen börjar det bli vår så man slipper alla de där tunga kläderna! Dock kör jag fortfarande en lite tunnare overall till Novalee, tycker det är så svårt med såna små barn när man egentligen ska klä på dem tunnare.

Just nu sitter jag här hemma hos mina svärisar och letar jobb (och uppdaterar lite.)
Det är alldeles tyst i huset.. Både Novalee och Ella sover, Jonas och Reine är på väg hem från jobbet och de andra är på ridtävling. Andledningen till att jag är kvar här själv är att Novalee somnade innan de skulle åka iväg och det kändes ju lite elakt att väcka henne eftersom hon inte är helt kry ännu. Väntar just nu på att Jonas och Reine ska komma hem hit nu så jag kan åka ner till Apoteket och hämta ut Airomir (det är medicinen till hennes inhalator) och Mildison till hennes kinder så utslagen kan försvinna.

Ska fortsätta mitt jobbsökande nu.
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

vad duktig du är och söka jobb. Var söker du nånstans när du söker? sitter du på arbetsförmedlingens sida eller åker du ut till platserna och lämnar cv?

Kram

2011-04-06 @ 13:48:31
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

du föresten kommer ni på vincents 2års kalas?

kram

2011-04-07 @ 08:33:14
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: felicia - 19 år och mamma

frågade min mamma förut =) hon sa att det kostade lika mycket oavsett hur mycket man klippte, eftersom det tar lika lång tid att klippa av en halv cm som 5. 300 kr i alla fall.

2011-04-07 @ 17:35:03
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag jobbar på volvo personvagnar i Torslanda :)

2011-04-15 @ 01:14:16
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0