Sitter här ensam en fredagskväll då Jonas åkt med Robin hem till honom, Novalee sover och Ella.. ja hon sover också fast här hos mig i soffan. Jag käkar lite godis (mina älskade röda, gula, gröna) och ser på "Vi ska få barn" på TLC. Fy schön säger jag bara så sugen jag är på en till! Men det får allt ta och vänta ett par år.

Måste ju bara berätta att i lördags åkte jag upp till Falköping för att träffa min familj och gå på utbytardag där med. Jag träffade min älskade vän Mia och gick där med henne. Min mamma och hennes Mats kom och hämtade Novalee och gick upp till Second hand. Jag hittade lite smått och gott (ska försöka samla ihop de grejerna som köptes i Falköping och grejerna från den andra utbytardagen som var i Alafors för ett tag sedan.)
När vi väl var färdiga och betalt allt åkte vi också upp till Second hand och kikade lite, fikade och hade det jätte trevligt. Novalee fick smaka på någon slags sockerkaka av mamma som hon tyckte var jätte god, vi bytte sedan plats eftersom hon blev så ledsen då jag gick iväg för att köpa mig en till smörgås och en bulle. Hon fick tag i min bricka men jag drog tillbaka den, men sen tänkte jag att jag ville se vad hon tänkte göra.. Hon drog tag i brickan ännu en gång och tog tag i min bulle. Jag fick två bett av den så generös var min älskade dotter mot mig.



Min älskade unge inne på Second hand smaskande på mammas goda bulle.

Tuffingen på promenad i onsdags.


Får ta min lilla tjej nu som inte verkar kunna somna ordentligt.
Ha en riktigt trevlig fredagskväll!
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Zandra S

Aw, tack!:) Fast du är alltid finast^^ <3

Jaa, jag vet, haha. Fast nu var det för att den andra som jag hade på en annan bloggportal bara krångla HELA tiden, så bytte tillbaka till blogg.se för de.. Men ville inte blogga i "tävlings-bloggen", hehe. Men nu ska jag inte byta något mera(a) och ska uppdatera som f*n, tihi. Älskar din blogg(!), vore kul med mer bilder från erat hem (nyfiken!) ^^ Puss<3

2011-04-02 @ 09:55:13
URL: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0