Snart är det dags för dagens jobbpass 12.00-21.00 fast jag vill hellre vara hemma hos min lilla sjukling Novalee, hennes pappa och våran vovvs. Men pengar behövs så det är bara att se glad ut och "härda" ut saknaden av min fnutt. Tur att det är helg och att pappan är hemma i alla fall.

När jag sedan kommer hem ikväll ska jag och Jonas bänka oss framför tvn och kolla på filmen "Gladiator", var längesedan vi såg den.

Har förresten hittat mer saker som jag vill ha, fast man hittar väl alltid något man skulle vilja ha eller?
Hur som helst har jag gett mig attan på att jag ska försöka köpa dessa grejer någon gång under detta år i alla fall.

  1. Ett hands-free bälte som jag kan använda till promenader med Ella (för i sommar kommer jag knappast ha jacka på mig under soliga dagar)
  2. Två böcker till Novalee.. "Trimmel, Tram och Nej! sa lilla monster.
  3. Hall möblerna som jag skrivit om innan.
  4. Ett Kinect (men det förvånar mig inte om Jonas skulle köpa det istället)

Är så sjukt glad att grannen visade mig fler stigar i skogen igår! Vi har så kul jag och Ella när vi är där uppe och hon är helt underbar! Märks också på henne att hon början bli lite äldre nu då hon inte tycker det är lika kul att leka med andra hundar längre. Så nu ligger hon helt däckad här på soffan.

Nu börjar jag känna mig lite smått stressad så vi avrundar här..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

tack gumman!

Läste att du funderar på ny vagn? De har ja gjort länge, en emmaljunga scooter, men har inte haft råd ännu bara.. men de sägs va bra vagnar:) + att dem är SNYGGA!

2011-04-03 @ 21:23:26
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0