Igår fick jag ett sms av Jonas där det stod att det fanns ett paket att hämta ut från Tempo och när jag frågade vad han hade beställt denna gången så fick jag till svar;

- Om du hämtar paketet så får du INTE öppna de, lr kolla vart det kommer ifrån ok? :) de e en överraskning :) jag ska ge dig det imon ;)

- Jaha vad har du hittat på nu då?! Jäkla människa till att vara hemlighetsfull :P du får hämta det själv då, ja är för nyfiken nu ^^

- En grej bara ;) de e nog bäst kanske :P hämtar ut de imon:)

Så för cirka en timme sedan åkte Jonas iväg till Tempo med Ella och hämtade det. När de väl kom hem igen fick jag inte gå in i köket och efter ungefär tio minuter kom han ut i vardagsrummet och sa blunda och sträck fram händerna. Jag blundade så hårt att jag blev yr i huvudet och när jag sedan fick öppna ögonen så fick jag se en liten liten mini dator (en bärbar men det kanske ni förstod.)
Jag har velat ha en ny ett tag eftersom den gamla stänger av sig titt som tätt, tror det är batteriet som börjar ge sig. Åh så glad jag blev!! Det kommer visserligen ta ett tag för mig att lära mig skriva ordentligt på den här eftersom den är så liten.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Jag har oxå en minidator - det bästa jag köpt mig! Dock inte den bästa när man skall använda cs4 men då går det bra att använda andra program för att redigera sina bilder ler



Grattis till presenten!

2010-09-21 @ 18:17:15
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: ida

men åååh vad söt! varför gör inte min karl sånt ;( jasså? att vi inte umgicks allihopp då! vore skoj :)

2010-09-21 @ 20:25:59
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0