Nu har jag äntligen kommit igång med träningen eller ja, jag har bara vart och "tränat" en gång och det var idag tillsammans med Ida. Vi var i Rollsbo och dansade Zumba och jag är rätt säker på att jag kommer att ha värsta träningsvärken imorgon, tog det rätt försiktigt ändå om jag får säga det själv med tanke på min fina tatuering. Hoppas att vi åker dit nästa vecka också..
Novalee fick vara hos "mellan" faster under tiden och det hade gått så himla bra! Är så himla stolt över min dotter som tar det så bra att vara med andra både när vi inte är där eller när vi är där.

I förrgår bokade vi en lägenhet uppe i Sälen som vi ska till vecka två. Denna gången är det min tur att få komma upp i backen! Första gången kan jag säga och jag är redan smått nervös över hur detta ska gå..
Sen har vi bestämt jag och Jonas att vi kommer att inom en snar framtid att köpa oss varsin Onepiece dräkt, så himla ballt alltså! Fatta va mysigt när vi är där i Sälen och man kommer in och fryser och bara hoppa i en sådan skön dräkt, ja till och med här hemma också, sätta sig framför en bra film och bara mysa och äta lite gott.

Nepp nu ska jag lägga mig kära vänner
God natt och sov så gott
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Synd att dom är så dyra bara ;)

2010-09-29 @ 01:32:56
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Isabel

Så himla underbart när man har kommit igång med träningen och verkligen vill satsa på det för det känns som om man har all världens energi då! :) Jag har också testat zumba och tränar det med jämna mellanrum här hemma, dock vill jag få ner teven till källaren så grannarna inte ser mig göra massa konstiga övningar i vardagsrummet haha :D

Kramar

2010-09-29 @ 10:21:19
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0