Ja här sitter jag som så många andra mornar med min älskade dotter som tycker livet är underbart roligt och vill ha mat klockan fyra på morgonen. I söndags eller om det var i måndags så sov hon ända till halv sex! det var ett rekord för sedan en månad tillbaka så har hon vaknat mellan halv fyra och fem, men mest vaknar hon runt halv fyra, vill ha ny blöja och mat. Sedan somnar hon om och sover till sju ungefär. Mamman är trött kan jag lova, men börjar vänja mig och vaknar inte hon vid fyra som hon brukar vaknar jag istället och undrar om hon inte ska vakna snart. Min kropp har alltså ställt in sig på att vakna denna underbara tid. Nej nu ska jag lägga min glada bebis igen.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

När lägger hon sig på kvällen? Prova att lägga henne senare på kvällen så att hon även vaknar senare.

2010-09-22 @ 11:42:23
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0