Hm, jag känner mig faktiskt lite duktig nu.. tredje gången jag bloggar idag och jag har svarat på ALLA mina kommentarer jag hade + att jag läst en massa inlägg från era bloggar med bloglovin.

Här kommer några bilder som jag lovade förut..

Jag och min ena moster på lill kusinens dop den andre oktober..

Jag måste ha lite skills kvar att vyssa en liten till sömns eftersom lill kusinen somnade efter tio minuter en kvart i min famn. Så sjukt mysigt med en sån liiiten bebis. När jag frågade hans mamma om jag skulle lägga ned honom i hans vagn så frågade hon: Är han avslappnad?.
- Det vet jag inte svarade jag, men det tror jag. Tog tag i hans lilla arm och släppte och jo han sov och var helt avslappnad. Han är ju 3 kg lättare än Novalee liksom, är ju van vid min lilla "tjockis". (Vet att min morbror och hans fästmö inte vill ha med deras barn på nätet men nu ser man ju faktiskt inte ansiktet på honom och jag lämnar inte ut något namn på varken hans syskon eller föräldrar)




Novalee gillar pappans gitarr

Min lilla sötrompa!

Hon verkligen älskar Dr. Snuggles ♥

♥Ellis pellis med bandage runt sin lilla tass. Så går det när man är vild och klantig uppe i skogen och leker ♥





Laddar upp fler bilder imorgon för nu orkar jag inte mer. Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig framför tvn med min man och käka chips.

Ha en trevlig kväll
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Vilka härliga bilder! Gud vad stor hon har blivit!! Och vilket långt hår hon har! :) Söt så :)

2010-10-31 @ 20:25:49
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Mia

Gosan vad hon växer måste ses snart kram kram <3

2010-10-31 @ 20:36:28
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: emma

vad stor novalee har blivit och så söt hon är. verkligen jättefina ögon:)

2010-11-01 @ 09:57:20
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Isabel

Gud, vilka underbara bilder! Och så söt er dotter är! :) Hur gammal är hon? :)

2010-11-01 @ 10:10:18
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0