Om ni vill gå ner i vikt och inte orkar eller kan komma iväg till gym skaffa Wii fit säger jag bara! På två dagar har jag gått ner 1,9 kg och jaaa jag äter som man ska också om inte ännu mer (har alltså käkat chips och godis där emellan .)
Tränade i tisdags lite mer än en halvtimme, förtio minuter (säger man så förti? menar alltså att stavas det så?) och igår tränade jag i en timme. Tränade inte en hel timme på raken för jag har ju en liten dotter och hund som behöver uppmärksamhet också och en massa andra grejer runt omkring som "störande moment". Har i alla fall idag en sju helsikes träningsvärk i ryggen och armarna idag, men det är det värt minsann!  Har satt som mål på spelet att jag ska gå ner tio kg på ett halvår, så jag ska gå ner 0,7 kg per vecka enligt spelet, men i den här takten (om det håller i sig så bra som det gör nu) så kommer jag vara nere på mina älskade 52 kg mycket tidigare!

tjohoo vad jag mår bra, men nu ska jag ge min fnutt lite gröt och sen tar vi en promenad innan alla andra får för sig att gå ut med deras hundar.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Ja rekomenderar de med :D Ska börja träna idag också tänkte jag :D Vilka övningar gör du?

Kram kram Pussa lill <3 från mig

2010-11-11 @ 10:42:15
URL: http://miiia87.webblogg.com
Postat av: Carina

Det stavas fyrtio men vi säger föööri! :D

2010-11-11 @ 11:08:54
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0