Sitter här och fryser som fasiken, har både kläder och en fleece morgonrock på mig men fryser fortfarande. Kanske är jag fortfarande lite trött? Novalee vaknade ju vid två- tre i natt. Hur som helst så vill jag ha en onepiece nu som man kan krypa in i, den borde ju bli hyfsat varm eftersom det är en heldräkt. eller?



Nee nu ska jag göra lite varm svartvinbärssaft och sen joina min älskade dotter som sitter och leker i hennes rum.
Ha en trevlig torsdag! (känns som fredag då det är Jonas sista arbetsdag denna veckan och sista arbetsdag på hans gamla jobb)

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Kan hon verkligen inte somna om när hon vaknar mitt i natten? Hur/vad gör ni när hon vaknar?

Det är nog bäst att börja avvänja hennes sovtider så att de blir normala med tanke på att hon så småningom ska börja dagis. Det går bara man försöker o inte ger upp för fort :)

Låt henne inte sova så länge på dagen o sen har ni henne uppe så länge det går på kvällen. Vaknar hon mitt i natten så vyssa henne i famnen o ge henne välling, då brukar de alltid somna om.

Eftersom hon har sovit såhär så länge nu så är det hög tid att avvänja annars kommer ni få ett helvete när hon börjar på dagis sen, visserligen är det väl ett tag dit men det är nog läge att börja nu.

:)

2010-11-04 @ 09:48:01
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0