Kanske minns ni att jag skrev om en "försäljare" från Skandia, som ville att jag skulle byta till deras försäkringsbolag? I alla fall så fick jag tummen ur idag och ringde upp det numret i tron om att det var till själva bolaget men jag kom till samma idiot som för en vecka sedan och han började pladdra IGEN om samma sak och jag sa nej även denna gång, han började tjata men jag la bara på då. Hittade sedan det rätta numret till huvudkontoret och blev kopplad till dem som har hand om klagomål. Berättade vad som hänt och han förstod mig och tyckte den andre killen var en idiot och att han INTE får säga så som han gjorde/gör, att han ska acceptera ett nej och sedan tacka för sig och lägga på. Han skulle i alla fall kontakta dem som ringer upp folk och prata med dem, han tackade så mycket för att jag ringt och sagt till. Han berättade också att de brukar erbjuda en liten grej som kompensation för det som hände.
Han frågade hur gammal Novalee var och jag sa att hon blir tre månader på lördag, då blev det ingen biobiljett tyckte han.
Han berättade om ett kort som de också skickar iväg som man kan beställa hem "lyxmat/godis" till dörren och det tackade jag gärna ja till så imorgon eller nästa vecka får vi hem ett sådant kort.
Vart ju nästan lite bra att han ringde och höll på så där om man ska se det från denna sidan.


Idag klockan elva var jag och Novalee på BVC. Novalee fick sina vaccin-sprutor och hon skrek så mycket min stackars lilla älskling! Jag fick tårar i ögonen men det gick faktiskt bra. Hon var väldigt trött också för hon hade bara sovit högst en halvtimme på förmiddagen från det att hon vaknade halv sju tills vi åkte till BVC. Novalee är nu 62 cm lång och väger 5460 g.

Har hunnit med att städa och duscha under förmiddagen så får väl se vad jag kan hitta på resten av dagen. Har i alla fall planerat att jag ska hinna med att gå en promenad i det fina vädret innan kvällen och kylan kommer krypande.

Vad hittar ni på idag?

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Jag svarar inte ens om det är ett nummer jag inte känner igen, just nu ringer ett 031 och 08 nummer hela tiden. Orka!



Har precis varit ute och traskat i 40 minuter, det är helt underbart ute - dock blåser det lite så man får snällt klä på sig ordentligt. Hoppas att värmen kommer snart och att det slutar blåsa så mycket.



Jag har fått bilderna, vill du fortfarande dom skall vara precis som dom "gamla" är, att jag bara byter ut bilderna åt dig. Vill du ha ALLA bilder som du skickade eller skall jag lägga till dom bara och även behålla dom "gamla"? Hoppas du förstår vad jag menar :) Just nu hinner jag inte men om jag får lite tid över i helgen skall jag kika på det ;)



Ha en underbar dag!



♥`·.¸.·´. KRAM .`·.¸.·´ ♥

2010-05-06 @ 15:16:27
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja du vilken jävla dåre.. Haha Folksam är jättebra. Jag fick ersättning där ifrån när jag hade haft astma och allergi i ca 10 år.. Tack vare att min pappa tecknat en försäkring där som han än idag betalar hehe.. De är inte lätt när dom vacineras ucsh man blir så ledsen när dom små gåter.. Hoppas allt är bra med er.. <3

Pussar

2010-05-06 @ 19:25:33
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: emma

sist vi var på bvc med honom så var han 68 lång , men ja tror nog han är 70 lång nu .. SKa dit den 19 på 5 månaders spruta o kontroll, så då får ja jju se:)

Hur gamal rä Novalee nu?:)

kram

2010-05-14 @ 15:57:33
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0