I söndags började vi prata lite smått om dop och jag kom med förslag på ett datum, utan att titta på vad det var för dag men som tur var så vart det en lördag. Försöker nu ringa till prästen som jag vill ha. Han har döpt mig, min syster, begravt pappa, farmor och farfar, vigt min mamma och pappa, min kusin och hennes man samt döpt några av mina kusinbarn. Han är alltså en "familjepräst" om man kan uttrycka det så.
Så förra sommaren när jag träffade honom på studenten så frågade jag honom om han skulle vilja döpa vårt barn och då sa han ja.. så nu ska jag bara ha tag i honom också och höra ifall just det datumet funkar bra för honom.
Säger inte vilket datum än men kan säga att det blir ett sommardop i alla fall.

Gårdagen gick som på räls. Novalee sov som en stock tills klockan blev sju och då hade affären precis stängt så blev ingen inhandling av mat (kan man säga så inhandling?) Men matade henne och tog på henne ytterkläderna, sedan gick vi ner till affären, jag, Novalee och Ella för att posta på Jonas brev.

Sen godisen somnade här hemma idag har jag städat toaletten, rensat kattlådan och dammsugit hela lägenheten. Nu sitter jag och kollar på olika utlandsresor att åka till i augusti.

Ne ska ta och äta lite här nu och pröva att ringa prästen igen.
Kram*


Våran underbara lilla godis!

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Japp vi packade BB-väskan. :D

Jo det förstår jag, ni fick ju stanna rätt länge jämfört vad med ni hade räknat med.

Jadu, kanske är en viss "sort" av människor som vill ha sjukhuskläderna, om du förstår hur jag menar......

2010-03-02 @ 20:29:08
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej hej

om du orkar och vill är du välkommen hem till mej nästa vecka på tisdag ska ha en mykidoo visning här då:)

2010-03-03 @ 10:58:24
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0