Haha ja Mia jag har vart dålig på att blogga nu det seanste men har faktiskt vart på väg att blogga i ett par dagar nu men så fort jag satt mig vid datan så försvinner lusten helt och hållet..  Här händer det inte så jätte mycket ändå. Novalee har börjat le mycket mer och är också mer vaken och vill vara med helst uppe på pappas axel så man kan se lite. Grannen här under oss har varit uppe här två gånger de senaste dagarna och frågat om hon får ta med sig Ella ut och det får hon givetvis, Ella älskar ju att vara ute. I söndags var vi och tittade på hus, gick väl rätt bra, såg ju "fint" ut men mycket att göra på det invändigt. Så på fredag ska vi till banken och prata med dem, men nu i eftermiddags så ringde mäklaren och sa att det var en familj som lagt ett bud och paret som bor där nu vill ha sålt det så fort som möjligt så får väl se hur det går. Vi har blivit erbjudna att köpa ett annat hus som ser likadant ut (inte inuti) av Jonas systers kompis, men som sagt får ju se hur det går och framför allt hur det går på banken.

Min morfar opererades igår och de tror att det blev bra i alla fall, han har fått äta fast föda nu igen utan att få upp det så det är ju ett STORT plus.

I morgon är det också en vecka sedan Jonas blev pappa på "riktigt". Vi var på familjerätten då och skrev på papprena så han faktiskt är pappa åt Novalee i databaserna också *ler*. Har också köpt en massa kläder till lilla godisen också + att vi fått kläder till henne med och igår va Novalee på sitt första kalas. Hennes kusin josefin fyllde nämligen hela tio år! Jag kommer ihåg när jag fyllde tio och vad jag fick, har till och med kvar min lilla cd-spelare jag fick då.

Och så en liten bildbomb (några av er har redan sett lite av bilderna på Facebook):






























Mycket roligare att hänga på pappas axel och se "omvärlden"





Lyckades att fånga hennes leende på ett par bilder i alla fall..

Det värker så det gör ont i mitt hjärta så mycket älskar jag min familj och framför allt min underbara lilla godis Novalee

Kram på er

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

åh så fin hon är! Vill träffa er på riktigt snart med ju!

2010-03-24 @ 21:44:31
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Becca & baby

Sv: Förra onsdagen var han 54 cm och vägde 4025 g, vid födseln var han 50 o vägde 3205 :)



Oj, så stor va Isac när han va 2 veckor, fast lite lättare va han t.o.m :P



Hur gammal är hon? :)



Kram på er :)

2010-03-24 @ 23:36:55
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Sv: Ja, han blev en månad idag :) Exakt 4 veckor och rätt datum, händer nog bara när man är född i februari ^^



Tiden går helt sjukt fort, kan inte riktigt fatta det xp

2010-03-25 @ 00:02:43
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hon e flickvän till en killkompis

ni da?

nee vi har inte ens börjat leta lght :p

2010-03-25 @ 06:51:18
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

kul att du kommit tillbaka i bloggandet jag har själv varit lika dan inte orkat och inte riktigt vetat va jag ska skriva om.



Gud så söt hon är:) och jätte söt dräkt hihih!



sv: allt är bara bra med oss:) tack sj?

kram

2010-03-25 @ 09:11:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad skönt att hon sovit hela natten :) JAAAAAA :) de e klart jag vill hihi.. Hoppas ni mår bra annars. OCh vilket vackert leende lilla <3 har..

Pussar

2010-03-25 @ 09:20:58
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken underbart söt overall!!



Lillan mår allt bra i lilla magen :)

Hoppas hon vill ut om några veckor!



Nej du såg lite fundersam ut först, men det var roligt att se dig igen och att du fick till ett blogginlägg med. Hehe!



Kram

2010-03-25 @ 10:39:57
Postat av: emma

Aaawe, vad söt lille Novalee är:) Hon har verkligen väkt:) Hur gamal är hon nu:)?

Hur känns det att vara mamma gumman?

kram

2010-03-28 @ 16:16:26
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Tova

Åhh vad söt hon är :D vem av er tycker ni hon är mest lik? hihi.



Visst är det underbart när de börjar jollra, le osv, det känns som man får så mycket mer tillbaka då :) och utvecklingen går såå fort!!

Kramar

2010-03-29 @ 22:37:21
URL: http://metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0