Liam och Novalee

Novalee gladfis





nej hon är inte rädd för Ella.. vet inte riktigt vad hon gör

älskade tjejer!


hon gav upp efter en liten stund med att få tag i leksaken

mammas ♥

mina fina ringar, jag älskar dem ♥

ser ni min lilla lilla diamant? är så nöjd med mina ringar, de är bara så mig!!

blommor från Novalees dop

älskade unge



Nej nu behöver vår sötskrutta lite mat så lägger upp lite mer bilder sen och även resten av bilderna från dopet/bröllpet med.

Kram*



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Jag förstår hur du menar :)

Bra att du gav henne dåligt omdöme :D



Tråkigt att Jonas inte tar henne så mkt när han är hemma. Hur kommer det sig, är du alltid först på plats om man säger så? Eller "vill" han inte?

Om hon tex sover o vaknar så "strunta" i att ta henne, säg åt Jonas istället "Hon har vaknat" och så får han ta henne. Även om hon börjar skrika så vänta tills han tar henne (fast om han dröjer skitlänge så får du ju ta henne ändå då).

2010-06-30 @ 22:46:20
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket :D Är skitnöjd med husvagnen! :D

2010-07-03 @ 23:56:42
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0