Vet inte om jag skrev för ett tag sen att jag vann ett skidställ för 400:- och betalade frakten och att hon ville ha 40 kr extra eftersom hon tagit fel. Stället kom aldrig fram och jag har frågat på utlämningsstället om de fått in nåt i mitt namn men det har/hade de inte.
Nyss fick jag ett mail av henne där det stod så här:

Hej Martina,
Paketet med skidstallet har kommit tillbaka till mig igen. Min mor
pratade med posten i Ankarsrum,
dar mina foraldrar bor och som ar adressen jag skrev pa paketet som
sandare, eftersom jag flyttat utomlands.
Posten hos oss, sade att du inte hamtat ut paketet i tid, och att de
skickat ut varnings lappar fran ditt utdelningsstalle till dig...
Du kanske borde kolla upp med post gubben hos dig om han/hon inte
springer bort med halften av breven han/hon har.
Nu ar fragan...
Jag har redan betalat frakt en gang...
och nu har jag varit tvungen att ta ut paketet for 110 kr, och om jag
vill skicka det igen kostar det mig 135 kr igen.
Sa fort jag far in pengarna pa mitt konto sa skickar jag dig paketet
igen. Och om du inte vill ha det mera sa ar j ag ledsen, men jag
behaller mina pengar fran forsta gangen. I datasystemet star det att
paketet kom fram, men att du inte hamtade ut det...

Inte mitt fel for detta,ha det bra och hoppas allt funkar nu nasta gang...
Skriv aven om din adress igen, for sakerhetens skull.
Med vanliga halsningar
......

Varför i all världen skulle jag INTE ha hämtat ut det när jag betalat så mycket pengar och
nu har hon ju ändå stället hemma hos sig igen så fattar inte varför ja inte kan få tillbaka mina pengar
om ja nu inte skulle vilja ha det igen.

Idiot människa känns allvarligt talat som om hon blåst mig eller nåt.. vet inte riktigt vad ni tycker men aja
va bara tvungen att avreagera mig lite.


~ KOMMENTARER ~
Postat av: -Malin

Har du PS?

Jag gjorde en egen brush (pänsel) med trycket.

Förklarar gärna om du vill veta, om du har PS då såklart :) Kul med inlägg igen :)

2010-06-30 @ 10:29:44
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken jävla dålig försäljare självklart har du rätt att kräva dina pengar tillbaka annars får du väll polisanmäla henne..



Hoppas ni mår bra annars.. Sen får vi leka ngn dag snart :)

Pussar

2010-06-30 @ 14:30:55
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0