Vann för ett par veckor sedan ett jätte snyggt skidställ som jag tänkte ha till nästa vinter (det var billigt på tradera därför la ja bud på det) Hur som helst så skrev hon fel i sitt vinnar mail till mig och skrev att jag skulle betala 434 (jag räknar alltid innan jag sätter in pengar på någon annans konto ifall de skulle försöka blåsa mig) fast jag egentligen skulle betala 534 och betalade därför in den rätta summan då ja inte vill vara ful utan ärlig. Sa då till den personen och hon tackade så mycket för att jag var ärlig men så ett par dagar efteråt så får jag ett mail igen där det står att posten tog yttligare 40 kronor i frakt än hon hade skrivit till mig så hon ber mig sätta in resterande på hennes konto. Tycker hon ärligt talat kunde ha struntat i de 40 kronorna eftersom jag så vänligt sa till henne att hon skrivit fel. Vet inte vad ni tycker men jag tyckte att det var lite dålig stil av henne.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Mäh, det kunde hon ju bjuda på!! Taskigt!

2010-06-04 @ 11:32:27
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0