Min älskade röda skötväska "Dash Deluxe" från märket Skip hop har blivit för "liten" för Novalees extra kläder, mat, leksaker (någon ensaka liten leksak,) mina nycklar, mobil och plånbok. Därför har jag nu beställt en ny väska "Via messenger" också från märket Skip hop, som förmodligen kommer hit imorgon eller på onsdag. Jag hoppas verkligen den är bra och större och att jag gillar den lika mycket som jag gillar de nuvarande för de är ju inte direkt billiga de där stackars väskorna! Den nya färgen kommer att vara i chokladbrun och den röda fina väskan kommer att läggas ut på tradera, usch vill inte skiljas från den nu känner jag *snyft*


Så här ser min grymt vackra väska ut nu..

Och är så här stor mot kroppen..

Den nya väskan kommer att se ut så här..

och gör sig så här stor emot kroppen

Var lite inne på att ha "Duo Double Deluxe" också eftersom vi förmodligen skaffar ett till barn i framtiden helst när Novalee är emellan två, tre års-åldern men den är rätt stor.. aja ni får avgöra själva (via messenger väskan är redan på väg ändå så)




Så här stor är den emot kroppen.. kanske lite väl stort för bara ett barn än så länge..

Nu vaknade precis mitt lilla hjärta.
Kramar*

Bilder lånade från Skip hop & Freshmilk

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina, Hasse & Zita damp-kärring

Hejsan!



Jag letar efter en väska att ha för alla Zitas saker när man skall åka bort och din röda väska skulle passa fint tror jag..



Hur mycket skall du ha för din röda väska?



Kram!

2010-07-05 @ 16:41:04
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0