Jodå vid åtta tiden var det minsann lite sol som kikade fram men efter att vi somnat om jag och Novalee och vaknade vid tio tiden igen så var det inte lika fint väder. Jag gav henne mat och sen tog Jonas henne eftersom jag skulle ut med Ella och promenera ner till pressbyrån där jag skulle köpa en stock med snus till Jonas, men så fanns ju självklart inte ens den "smaken" som han vill ha på varken stock eller dosa så vi promenerade hem igen. Hur som helst när vi först gick ut så var det som en kvav vägg som slog emot mig. Kändes precis som det gjorde när vi kom till Turkiet för två år sedan och kom ut från flygplatsen. En varm kvav vägg slog rätt emot oss och det gick knappt att andas. Nu hade jag i och för sig på mig en långärmad zip-tröja också så ni kan ju tänka er hur äckligt varmt det var nu och speciellt tillsammans med mysbyxor till.
När jag kom in igen så bytte jag genast om till kjol och sa åt Jonas att gå ut på balkongen så han skulle få känna på den kvava värmen, men precis när jag sa det så började det VRÄKA ner med regn. YES!!
Jag gillar värmen men inte om det inte finns någon sol framme. Får väl se hur länge det ska regna, om det ska regna hela dagen eller inte. Fast nu har det visserligen redan avtagit rätt mycket och åskan har börjat att försvinna med nu.

Tror ni Ella och Novalee gillar varandra eller?

 

Kramar*



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Vilka mysiga bilder på dina söta bebisar! :)

2010-07-11 @ 12:42:16
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: ida

så gosigt :-)

2010-07-11 @ 15:16:17
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Carina

En dobbis är det allra bästa barnvakten - hon kommer vara vid Novalee´s sida i vått och torrt! :)I våran familj har dom inte förstått det utan håller Zita utanför... inte bra..

2010-07-12 @ 08:49:57
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina & Zita.

Hej gumman!



Du, jag hinner nog inte komma på besök - vi kommer få folk hit ganska så snart så jag har lite att stå i.



Kom också på att jag faktiskt hade ngt liknande din röda väska ... fast en beige... så den kommer jag använda istället. Förlåt om jag gjort så det blivit jobbigare för dig på något sätt.



Kram Syster Zita med familj.

2010-07-12 @ 15:22:26
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0