Novalee bestämde sig för att vakna vid fem tiden idag, så vid halv sex fick hon mat och nu kikar hon på tvn lite.
Kollade förut på termometern som visade på 14.5° och solen är framme så en fin dag kommer vi att få.. trodde jag ja! Såg sedan på klart.se att det ska vara ca. 24º varmt vid åtta tiden men lite halvt molningt och det vart helt okej, men inte det jag såg sedan.. regn! När klockan närmar sig två ska det tydligen vara 32º och regn och senare ikväll vid åtta tiden ska det tydligen bli som 24º varmt, åska och hålla på. Med den turen jag alltid ska ha så har ju Jonas redan åkt för att jobba. Inte för att jag är direkt rädd för åskan men jag vill helst ha min man här hemma och bara mysa.
Men får väl se hur dagen blir. Enligt klart.se ska dagen se ut så där i alla fall och den sidan brukar för det mesta ha rätt tycker jag.

Nu ska jag ta och lägga min dotter igen och hoppas på att kunna somna om själv, känner mig helt bakis, fast jag inte ens drack igår.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0