Ibland kan jag få värsta hjärnsläppet och det fick jag alldeles nyss då jag precis hade tagit ur batteriet från kameran för den behöver laddas, så tänkte då att då kan jag ju lägga in de senaste bilderna och visa hur söt fnutten är i sin fina gåstol. MEN när jag skulle ta ut minneskortet mindes jag inte VART någonstans den satt så vred och vände på kameran tills jag kom på att "ja just det, den kanske sitter där bredvid batteriet ska vara" och mycket riktigt det gjorde den. Snacka om hjärnsläpp..

Ja igår så hämtade vi ju gåstolen och den är verkligen hur fin som helst, Novalee gillar den och backar bakåt i den *fniss* (fast det gör ju tydligen nästan alla som sitter i en sån i början.)

Hur som helst så följde ju min svärmor med och det var verkligen tur för jag hade ALDRIG hittat dit.
Vi råkade köra av en avfart för tidigt och sedan var jag på väg in på en väg där bilar inte fick köra så fick börja backa mitt inne på Avenyn. Just som jag höll på att backa och skulle lägga in ettans växel för att köra iväg till den "riktiga" vägen går det en kvinna över vägen, blänger på mig, ser jätte grinig ut och pekar mot vägen dit jag håller på att ska köra till. Efter många svängar och mycket titttande och undrande vart huset och vilken väg vi skulle till hittade vi äntligen, så jag hoppade ur bilen och frågade lite snabbt en kvinna vart 2B låg någonstans men det visste hon inte helt utan sa bara: Där borta är 2A så då måste ju 2B ligga här i närheten. Jag gick vidare och vägen som var intill huset var en helt annan gata men gick ändå rakt fram och tittade. Där stod det 2B, MEN problemet var att det stod "församlings expedition" på huset så jag undrade om jag verkligen kommit rätt. Jag gick lite närmre huset och kollade på dörren och såg sedan att till vänster om den satt en port-telefon så ställde mig där och kollade lite och mycket riktigt där stod efternamnet på den personen jag skulle till.. Jag hade hittat rätt!! Problemet var bara hur jag skulle trycka..
Två män stod vid en bil och pratade och när den ene mannen kom och sa att han kunde släppa in mig hade jag precis lyckats att ringa till den tjejen. I vilket fall så bodde de nästan högst upp och trappuppgången.. OJ OJ säger jag bara sååååå fiiiin!! Snacka om att det bodde folk som tjänade bra med pengar där. Likaså lägenheten var helt bedårande (även om jag bara såg hallen) vill med bo så fast aa kanske inte inne i stan men.
Jag/vi hade i alla fall turen att Novalee sov precis hela vägen dit och hela vägen hem, för på hemvägen hamnade vi i kö så himla tur säger jag bara att hon inte vaknade och blev hungrig.












Fick också reda på igår att Jonas får två veckor extra semester och de två första börjar nu till veckan som kommer sen jobbar han nio dagar och sen har han sina två sista i augusti. Ska bli så skönt att få ha min underbara man hemma här ett tag nu! Däremot ska han köra nattbilen upp till Oslo på söndag men efter det är han ju hemma i två hela veckor! Myyyys.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Vad söt hon är lilla snuttan i sin nya ROSA gåstol ler

2010-07-10 @ 08:49:30
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi va söt hon e =)

2010-07-17 @ 21:56:57
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0