Oseriösa köpare finns det men det finns också oseriösa säljare tycker jag. Vi har nu kollat ett tag på en gåstol till Novalee, men så har jag hittat ett par stycken. Den första rosa jag ringde på hade de fått sålt samma förmiddag så den var ju bara att glömma men så i förrgår hittade jag en likadan fast femtio kronor dyrare. Jag mailade till henne eftersom det inte fanns något nummer på sidan. Jag fick svar långt inpå kvällen att detta gick jätte bra att köpa den men dagen efter kunde de inte och på torsdagen sa hon att det skulle passa dem bra. Jag har nu mailat henne tre gånger för att få svar om vi kan hämta den idag men har hon svarat? Neeej. Nu vet jag också att hon har ett litet barn att ta hand om så tiden räcker ju inte till riktigt och minnet är ju heller inte det allra bästa. Men om man skriver först till kvarn får man se till att hålla lite koll på sin mail om man inte skriver ut nummret. Dock vart jag så fräck att jag sökte upp namnet på henne på hitta.se och ringde henne två gånger men hon svarade inte någon av gångerna.



Nu gråter min fnutt som ju faktiskt blir hela 5 månader idag, kan inte riktigt fatta att tiden gått så sjukt snabbt.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

ett tips är att köpa en gåstol med stora hjul.. hellre en äldre modell. För de nya med så där mini små hjul är tröka att styra och rullar knappt. Vilket resulterar i att ungarna inte lär sig... Vi bytte gåstol till en med stora och shit vilken fart det blev! Elliot sprang överallt precis dit han ville

2010-07-08 @ 18:48:50
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0