Idag klockan elva var jag, Jonas och Novalee på BVC för vägning och mätning men också vaccination vilket jag hade fått för mig att det skulle vara i slutet av denna månaden men det var ju i alla fall tur att det var idag för då kunde Jonas sitta med hjärtat där inne medans sköterskan gav henne sprutorna. Jag hörde hur hon skrek och det gjorde lika ont i mitt hjärta denna gången som förra gången hon fick vaccination. Även denna gång fick hon feber men denna gång fick hon 38.5 istället för 38.3, hon fick i alla fall alvedon nu ikväll innan jag la henne och hon somnade nästan med en gång jag la ner henne i sängen. Mitt älskade hjärta, gu vad jag älskar henne!!
Hon vägde nu 7.080 g och var 66 cm lång och huvudomfånget 42, så växer gör hon allt men sen förra gången hade hon växt en centimeter och gått upp 500 g. Vet inte om sköterskan mätte fel eller nåt, hon kanske är 66 cm men tycker att hon vuxit ur rätt mycket kläder från storlek 62 på bara en månad. Well well vi märker väl om det var nåt vajsing eller inte när våran "riktiga" sköterska kommer tillbaka från hennes semester.

Här kommer lite bilder från dopet/bröllopet..


































Nej fy så trött jag blev, måste faktiskt lägga mig nu om jag ska orka upp med Novalee imorn.
Jag vet att bilderna från dopet inte kom med nu men jag LOVAR de kommer imorgon!

God natt och sov så gott
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Ni var verkligen jättefina på bröllopet. Har jag sagt grattis?? Kommer inte ihåg vad jag skriver numera - har fått minne fiskmås :P



Jag köper gärna väskan av dig för det du skall ha för den, det bästa med den är ju just att det är en skötväska.. för då får det väl plats en massa i den eller?? Ta gärna en bild på facken, så jag vet vad jag ger mig in på :P



Kram.

2010-07-05 @ 22:29:42
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fina bilder! :D Vilken kyrka var ni i?

2010-07-06 @ 17:32:51
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: emma

har ni gift er?`GRATTIS! De vill ja med göra=( undrar när de blir av ?hehe.

Så fina bilder på Novalee:)

kram

2010-07-09 @ 22:40:47
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0