"Ge mig kameran"



Novalee hittade ju sina fötter för ett tag sedan och nu håller hon i dem i stort sett hela tiden..


"Va?! vem, jag?"

"Oh titta här, en fot!"



Novalee älskar musse piggs "tip top sång"


Men sen vart det mer instressant att titta på vad katten Linnéa gjorde istället

Sötaste foten

Lite skillnad på händerna

Jag bjuder på dessa kommande bilder på mig och min älskade dotter Novalee







De som känner mig väl vet hur grymt kittlig jag är vid halsen/nacken och får hemsk panik när någon kommer för nära och speciellt när någon andas där, så ni kan ju tänka er hur det blir med en liten bebis som gillar att gosa in sig där och mer än gärna vill smaka på halsen.. Så ni kan ju säkert räkna ut hur mycket panik och rysningar jag får då!






Ella ville också vara med på ett litet hörne *fniss*









Helt fascinerad av sin kompis Ella


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Så söta ni är.. Va tor hon börjar bli nu :)



Hoppas ni mår bra.

Pussar <3

2010-07-05 @ 11:34:55
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vad fina ni är! :) Jättefina bilder!! :)

2010-07-05 @ 12:31:16
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0