Somnade till förut när vi såg på film och sov då i ca.40 minuter alldeles för länge så är fortfarande trött, mina ögon rinner och jag vill bara sova sova sova! Jag var nästan likadan igår också men då sov jag inte mitt på dagen och så rann inte ögonen heller. På natten sover jag från sex till åtta timmar så jag sover ju precis som man "ska".

All denna trötthet beror väl antagligen på graviditeten skulle ja tro eftersom jag vart väldigt trött till och från hela min graviditet. Jaja snart är det ju över i alla fall men då har jag säkerligen en liten skrutt här brevid mig istället som inte vill sova *ler*.

Ha en bra kväll*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

men benjamin va också ganska sen innan han fixerade sig.. ja tror ja va mellan 35-38 minns inte riktigt och jag kan tyvärr int rkolls efter heller då ja ha skrivit de i min gamla blogg som e borta ju:(



länge sedan ja såg dig online på msn:( saknar vårat snack:)



hur kommer du göra när ynke-puyy anlätt, kommer du fortsätta blogga , kommer du visa henne på bloggen? ja just de, du får en tös o ja e nästan säker:)

2010-01-02 @ 08:05:30
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe ja en riktig julklapp blev de =)

2010-01-02 @ 13:48:49
URL: http://miafiaa.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag söta..Hoppas att allt är bra med dig denna lördag som det är med mig.kram

2010-01-02 @ 14:24:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Vikky

hehe ja de va han verkligen :)



nej de va inte slemproppen , de va en sån blödning som va et tecken på att ja måste varva ner men de va inte farligt för barnet.. bara ett litet tecken på att ja måste börja ta de mer lugnt.

2010-01-03 @ 12:02:54
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: Vikky

mm de e hemskt gör svin ont verkligen.

aa du skojjar , hoppas du kan hålla dej frisk inna n förlossningen iaf, ja har ju åkt på nån influensa nu i slutet så de e skit "kul"

förstår va du menar me svagi kroppen armar å ben, fan ryggen och allt tar ju livet av en..

nu har dui nte långt kvar iaf...

ine ja heller då men vem vet vi kanske prickar samma dag du å ja ;)



nä sova normalt på nätterna de hr ja itne fått göra på 8mpnader , å de l'är vi heller inte få göra när dom är ute på iaf 6-7 år hellerm en men :P man lär velll sej hoppas jag



aa vi har allt tror ja utan spjälsäng men de behövs inte nu ändå..

ni själva då?

ska vi hinna träffas innan dom ploppar ut en sista gång tro?

kram

2010-01-04 @ 14:43:00
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0