Varje fredag och så varje jul det tycker jag är kul.. NOT! Men det måste ju göras också och inte bara en gång i veckan utan minst varje dag, jag försöker i alla fall att städa varje eller varannan dag eftersom vi har ett par hårbollar här hemma. Nu kan jag faktiskt slarva och lata mig lite att inte städa men om ett par veckor går inte det längre för då är bebis här hos oss och vill inte att h*n ska behöva ligga på golvet i en massa hår så då kommer det verkligen att bli dammsugning varje dag och rensning av kattlådan varannan (nu gör Jonas det ca. var tredje- fjärde dag.) Jaja nu ska jag i alla fall ta det lugnt och strax börja packa ned kläder för Sälen resan.





Ha en trevlig fredags kväll
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

nej vi åkte aldrig pulka.. ja då får vi se vem som har rätt:) Vad tror jonas:)?

kram

2010-01-08 @ 22:22:11
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Krigge

Jag kunde då INTE städa i 9:e månaden! Haha! Också flyttade vi ju två veckor innan han kom. Jag stod bara och pekade!

2010-01-09 @ 00:26:39
URL: http://www.scrapbooking-butiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0