Är det någon mer som har samma problem med bloggen som mig? Jag kan skriva inlägg nu, men igårkväll/natt så kunde jag inte ens logga in på min blogg och nu kan jag inte se någonting på min sida mer än att skriva. Helt mysko.

Sitter just nu och äter frukost, kollar på tvn och ska strax ut med Ella.
Idag ska vi till tippen igen, röja lite bland Jonas grejer uppe på vinden hos svärföräldarna, städa och göra storkok, för inte orkar jag stå här sen och laga mat när bebis väl behagar att komma ut.

Börjar också bli grymt irriterad och trött på frågan "hänt nåt än? kommer inte bebisen snart? nu tycker jag du kan klämma ut ungen, kan du inte skynda på bebisen lite? jag tycker bebis kan komma nu.. osv.."

Jo det tycker jag också att den kan göra den är för shön  fyra dagar sen nu. Jag vet att ni bara bryr er, att det är välmenande från er sida och är lite smått nyfikna, men jag LOVAR jag kommer att säga till både innan jag åker in, hur det gick och vad som det blev för nåt. Tror ni inte jag tycker det är frustrerande? Jag och Jonas vill nog det här mer än någon annan just nu (ja förutom de andra par som också redan gått över tiden då) Jag sitter här hemma varje dag och gråter av att bebis inte vill komma ut och jag kan inte göra något åt det, den kommer ju när den kommer och jag hoppas på väldigt snart!
Så snälla sluta fråga!

Ha en jätte trevlig dag för det ska jag försöka ha i alla fall
Kramar*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Caaro

Jag fråga ju igår hur det allt gick. Och det var inte meningen på något sätt att göra dig upprörd..

Klart du och pepsi vill mest med att bebisen ska komma ut snarast. Det förstår nog alla, å det kanske är därför folk undrar hur det går för att alla vet hur gärna ni vill att bebisen ska vara ute nu. Men jag förstår att de är jobbigt med alla kommentarer och frågor hela tiden. men jag menade inget illa iaf.. Jag bryr mig bara, och vill bara visa att jag finns där. Ring om du behöver prata eller vad som helst. Kram

2010-01-28 @ 11:59:26
Postat av: Tova

Haha, visst är det jobbigt när golk runtomkring en börjar undra... på min BF-dag så ringde alla och trodde typ man var på BB, haha...

Fast jag behövde ju ändå inte gå över tiden såå mycket, 2 dagar blev det, trots att jag knappt haft några känningar alls innan.

Mår du bra och så?

Kramar

2010-01-28 @ 15:48:45
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej!

Skönt att få städa undan lite hemma:) innan lillen kommer.

Förstår att du tycker de är jobbigt med alla dessa frågor, och folk blir/är ju nyfikna men samtdigt så vet dem ju att man skriver eller hör av sig när de hänt hihi:)

Man är för nyfiken bara!



Hoppas din dag varit härlig idag:)

kram



2010-01-28 @ 19:36:20
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0