Idag har vi vart med Sannah och Robin. Meningen var att vi skulle träffas en liten stund men vi blev medbjudna hem till Robin på en bit mat.. blev kyckling sallad vi åt, vart riktigt gott men löken i salladen gjorde ju så att jag självklart fick halsbränna. Lyckligtvis höll den inte i sig så länge som den brukar göra tack och lov! Killarna spelade lite tv spel medans hundarna lekte och sedan kom Andrea dit med Rocky så det vart full rulle ute i trädgården medans vi satt inne och pratade. Ella tyckte dock det blev lite kallt efter en stund (även fast hon hade sitt täcke på sig) så hon gnällde utanför och öppnade sedan dörren. När Andrea sedan åkte hem satte vi oss och kollade på filmen "Falskt Alibi" den var bra ända fram till slutet. Efter filmen åkte vi hemmåt och Ellan slocknade i både bilen och soffan med en gång.

Imorse innan Sannah och Robin kom hit så hade jag ont i magen kändes precis som jobbig mensvärk som höll i sig i nästan en halvtimme men försvann sedan lika fort igen när jag hade duschat färdigt. Jag som verkligen hade hoppats på att det kanske var nåt på G denna dag, men neeej då!

Imorgon ska vi i alla fall till tippen. Vi var ju aldrig där igår (vi är experter på att skjuta fram saker och ting) men imorn då, då ska vi äntligen dit med en massa grejer + våran hemska trasiga soffa.. ÄNTLIGEN säger jag bara. När vi är klara på tippen ska vi åka till Kållered och in på butiken Chilli och köper en ny soffa. Den soffan har vi kollat på och pratat om i snart två år.. Jag kollade till och med på den soffan innan jag blev tillsammans med Jonas så ni kan ju förstå att den verkligen ligger varmt om hjärtat.

Rätt vanlig soffa så sett men vi älskar den (i alla fall jag) och den är grymt skön att sitta i med!


Nu ska vi bada här hemma så ha en trevlig söndag kväll.. och nej fortfarande ingen bebis har tittat ut men det kanske ni redan hade listat ut *ler*

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

åh då får ni hälsa på mig när ni är så nära :)

2010-01-31 @ 23:26:49
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0