Så var det ett nytt år igen alltså. Kände på mig innan jag la mig inatt att detta året kommer att bli ljuvligt men jag är inte så säker på det just nu. Jag mår så grymt illa och har så ont i min stackars svank så det finns inte.. ligger här i sängen i alla fall med en värmekudde bakom ryggen och försöker att äta lite mariekex som jag hoppas lindrar lite.

Nyårsafton var en trevlig kväll. Sannah och Robin kom hit vid halv sex tiden och Tian var då redan här eftersom Jonas var iväg och hämtade honom. Jag och Sannah började med maten ganska så snabbt så vid åtta tiden satt vi alla fem och åt. Det blev fläskfileégratäng och duchesspotatis, mycket gott och vi alla blev jätte trötta efteråt.
Grannen kom in innan vi åt också med hans kompisar och ville prova ett spel som Jonas har så där fastande killarna ett tag men också framför datorn där de satt och as garvade åt olika youtube-klipp.
Hur som helst så diskade jag och Sannah efter maten och killarna satt och tjötade och drack. Jag själv höll mig till min juice i mitt champagneglas från studenten *fniss*.. Efter ett tag gick vi in till grannen som bor vägg i vägg och tjötade lite med dem och sen drog vi över till grannen vägg i vägg med honom (hänger ni med hehe). När jag och Sannah sedan tröttnade på att vara där så gick vi fyra (Jonas,jag,Sannah & Robin) över till oss igen och spelade ett spel "Absolut överens eller som hund och katt". Sannah och Robin vann med två poäng. Sedan var det dags för raketerna, de tog ut deras hund och vi lät Ella stanna kvar inne med musik på. Sannah gick in med Elvis innan allt började ändå, men han vart rädd när han var ute (det var ju trots allt hans första nyår.) Vi sköt upp våra raketer men stod ändå kvar ett par minuter och kollade på resten av alla fina raketer som folk sköt upp. Fick väldigt många fina kort kan jag säga! Ella glad och energisk som hon är struntade i allt vad smällarna gav och likaså katterna. Vi vet dock inte riktigt hur Elvis tog det om han var rädd eller inte men när vi kom in så låg han i sängen i alla fall.

Nej ska försöka vila lite för mår fortfarande lika illa.. Men jag hoppas ni hade ett bra nyår allihopa.
bilder kommer lite senare under dagen
Kram Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

hej gumman.. gott nytt år i efterskott.. ja tror din lille vill ut i förtid hihi:)

hoppas du mår bättre, kram

2010-01-01 @ 15:21:59
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0