Nu blev det många inlägg idag, men tänkte bara berätta (om jag inte gjort det tidigare) att det har kliat som in i .... på min vänstra överarm där jag haft P-stav för ett par år sedan och det känns fortfarande som att den är kvar. Det är den inte men det kan börja klia där rätt som det är mest på vintern tror jag vet inte riktigt varför, men just nu när jag kliade på det eller bredvid så ser jag att det är två små utslag där. Ser precis ut som att något har bitit mig som typ en mygga.. 


Vet inte om det syns så bra så ringade in de fula små "betten"

Så har gosigt och sött ligger våran vovvs just nu

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

aawee, lille Ella så söt hon är:)

2010-01-08 @ 12:30:54
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0