Idag gick jag upp tjugo över sju och gav Ella och katterna mat samt mig själv. Satt och kollade lite här på datorn och på tvn men gick sedan och la mig en stund igen och kom inte upp förrän klockan var elva. Åt då en till frukost och satt lite här vid datan igen för att sedan gå ut och gå med Mia och Liam. Jag höll på att halka omkull två gånger så jag fick köra vagnen istället för att inte ramla, tack snälla du Mia!
Jag följde med upp till Mia och där satt vi och tjöta en liten stund tills Jonas ringde och sa att han kommit hem igen från sina föräldrar.

När jag kom hem blev jag så hungrig att jag var tvungen att äta. Efteråt diskade jag lite och så åkte vi in till stan en liten stund. Där köpte vi tre plagg till bebis, en keps till Jonas och en väska som jag tänkte ha på vagnen sedan. Hoppas bara att det blir bra *ler*. När vi sedan shoppat färdigt fikade vi en snabbis och åkte sedan hem igen.
Smsade Mia och sa att vi kommit hem, så hon kom bort hit med hennes söta vovve och hämtade ett par serie-boxar som hon skulle få låna.


Denna lilla tröja valde Jonas ut..

Och dessa valde vi nog ut tillsammans tror jag. Men det var nog egentligen jag som ville ha dem mest, jag älskar verkligen de här kläderna!

Och denna väskan blev det. Hoppas nu bara att den passar på vagnens handtag också..

Jag har haft rätt ont i ryggen idag och hade också lite ont i magen men ont i magen, ja det försvann efter jag hade legat i det varma badet ett tag tråkigt nog. Jag som hade hoppats på att det kanske var något på G för en gång skull men nej då! Drömde också två gånger inatt att värkarna satte igång. Än så länge har inget hänt (jobbigt värre!) och tror inte det kommer hända någonting förrän som sagt nästa vecka. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Fast just nu tycker jag att jag/vi faktiskt väntat tillräckligt länge efter denna filur som vägrar att komma ut hit och visa sig för omvärlden.

Nu ikväll blev jag så sugen på pizza, mest för att Mia pratade om att de skulle beställa från den pizzerian som börjat med hemkörning, så vi tänkte testa den också och jag ringde men ingen svarade. Kollade då tiderna och jag ringde tjugo minuter för sent. Men vi bestämde oss för att käka varma mackor istället och det var minst lika gott det med! Dock fick jag halsbränna rätt snabbt efteråt eftersom jag min dumma nöt drack te till, fast jag vet att jag inte klarar det nu under graviditeten.
Just nu väntar jag på att Jonas ska komma tillbaka efter promenaden med Ella så vi kan kolla på filmen "Rose red"


 

Hoppas att ni andra haft en helt okej dag idag.

Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

Fina saker ni köpt... Får hoppas på pojk då :) ser ut som små pojk kläder hihi. men tjejer kan ju ha allt så...

Väskan var fin! Men jag kan varmt rekomendera skiphops skötväskor. Dom har allt. :) kramar

2010-01-30 @ 00:48:15
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: emma

det är kill kläder ni köpt åt bebisen , hehe .. tror ni på pojke?



jag gick över 5 eller 6 dagar med Benjamin..



at bli gravid , jag både längtar och inte.. de är ju underbart att få uppleva alla lycko känslor och kärleken man känner för den lille, och att första gången få se den på en skärm, första sparken , och kunna smeka den stora magen.. de längtar jag efter och när dom slänger upp den lille på magen direkt när den kom ut, HÄRLIG känsla!



sen längtar ja ju inte efter att gå upp närma 40 kh igen och all vätska, kramper, de onda i benne, tröttheten, halsbrännan, illamåendet, kräkningarna, ja allt sånt tråkigt som tillkommer..hehe..

2010-01-30 @ 07:41:32
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

vilka söta kläder ni köpt.. Och väskan blir ju jätte bra.. Hoppas ni mår bra.. Pussar Mia

2010-01-30 @ 09:04:40
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi va glad jag blir :) kul att du gillar den :)



vi bor i uddevalla så inte såå långt ifrån GBG :)

2010-01-30 @ 11:18:23
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0