Jag har ju som sagt en massa bristningar på magen som kliar nåt kopiöst mycket och själv kan jag ju inte klia med naglarna och det hjälper inte alltid med att smörja in heller. Men nu så har jag kommit på hur jag ska göra! Jag tar bara min vaselinburk lägger mig i soffan eller sängen, smörjer in magen och ropar på Linneá så kommer hon (om jag inte redan burit med mig henne dit jag lägger mig.) Sen när jag smörjt klart magen så slickar hon på den med sin sträva tunga och det kliar tillbaka så skönt då. Om inte hon är där brukar Ella också vara frivillig men hennes tunga är ju inte lika sträv så det är inte lika skönt då.
Om Ella och Linneá skulle få en burk med vaselin hade de lätt ätit upp allting med en gång..

Linneá har fullt sjå att klia min mage..

God natt*

Jag kan verkligen inte sluta titta på denna ljuvliga filmsnutt!


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

smart :P

2010-01-09 @ 17:40:55
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Tina S

Härlig film snutt!! snart dags? Grattis :D

2010-01-12 @ 19:15:05
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0