Här sitter jag och har vart uppe sedan tjugo i sju, äter frukost och kollar på tvn. Ska alldels strax ut med Ella och sedan kanske lägga mig en liten liten stund igen så jag orkar med vad dagen har att erbjuda, ja förutom att vi ska till tippen och köpa ny soffa då.

Ha en trevlig dag
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

God morgon älskade vän! Hoppas du sovit gott en andra gång:) Här har vi precis gått upp.. Är hemma med Natalie som har feber idag. Måste bara säga den soffan kmr bli skitbra hemma hos er.. Och ni kommer sova gott i den också hehe;) Puss på dig

Mia

2010-02-01 @ 10:13:00
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Hanna K

Hej! Ja tydligen får vi februaribebisar båda två då, fortfarande hemma, 10 dagar över idag, vilken jobbig väntan!

Kikat lite i din blogg, precis som du hade jag förhoppning om att på fullmåne-natten, då kanske...men tji fick jag.

Hoppas våra knytten vill komma ut snart!

Lycka till och ha det bra!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0