Ja jag måste ju faktiskt också pröva på detta med mobil bloggande. Ligger just nu i sängen och nästan sover, är så trött! Men usch så tomt i sängen det är när inte Jonas ligger där.. Man kan ju tycka att jag är van vid att somna själv eftersom han kört lastbil och i te kommit hem förrän tolv, ett på natten men nu har jag vant mig vid att ha honom bredvid mig så de är himla tomt på vänster sidan, däremot ligger Ella där istället men det är ju inte samma sak. Nu ska jag i alla fall sova, god natt och sov gott Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: felicia

haha =) jaa, man känner sig inte direkt sexig just nu ;b



åh, varför tror du det? känner du någon som varit med om liknande och fött tidigare? skulle vara underbart att inte gå över tiden, men det är nog bäst att räkna med det :)



tack :) kram

2010-12-30 @ 11:12:05
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Becca, kelly o Thilda

Oj nu fick ja tänka till vilket inlägg men kom snabbt på vilket det va.. Och visst är de sjukt o tjejer inte kan få tala öppet om att bajsa. Men om man inte gör nån grej av de från början så tror ja inte killen bryr sig så mcyket heller.. Och att inte fisa borta o öppet är ju lite artighet också kan ja tycka ;)



Men 3 år o inte ens nu, visst ja vill inte sitta med dörren öppen eller låta han kolla på men att ja behöver göra nr 2 vågar ja iaf säga ! ;)

2010-12-30 @ 12:44:26
Postat av: Annalena

Tack för din omtanke och dina fina ord.

Idag har vi med blytunga steg och med stor hjärtesorg lämnat vår älskade Bono till kremering. Sedan kommer han hem till oss igen där han får vila med Katja och Cleo.

2010-12-30 @ 14:27:05
URL: http://ghosty.blogg.se/
Postat av: charlotte

tack.. :) jag berättar allt i bloggen om du scrollar ner lite.. fick en hjärnblödning..men allt står..



hoppas du har de bra

2011-01-02 @ 13:09:46
URL: http://amazinglotta.blogg.se/
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

P&T har luftdäck och det är inga som helst problem att köra den i snö. Den har ju tre stora däck. Det främre går att låsa om man vill och då är det ännu lättare.

Det är en super vagn när man har två som ska åka. Helt klart överlägsen!

2011-01-02 @ 13:46:09
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0