Ja om en vecka är det i alla fall dan före doppar dan, den dagen vi kommer att hålla igång som mest, att julstäda och julpynta klart alltihop ochatt äntligen få sätta upp granen. Vill så gärna sätta upp granen redan nu men det vore fusk här hemma enligt mig. Vi är inte riktigt färdiga med julklapparna heller men det fixar sig nästa vecka.
Ska imorgon skicka iväg alla julkort förresten och hoppas att de kommer fram innan jul (ja jag vet att jag är lite sen men någon ska väl vara det också?)

Igår griljerade jag vår julskinka och oj så god den blev! Det tyckte även Ella och Novalee som fick smaka lite, dock är den väldigt salt för Novalee tycker jag så hon fick nöja sig med det lilla som hon fick igår.

I måndags var vi hemma hos Maria på mammafika/träff och hade det skoj. Vi var ett par stycken och en massa bilder togs på våra små älskade hjärtan. Maria och Madde hade gjort julgodis som var himla gott!
Blev bortbjuden dagen efter på mammafika/träff i Bohus hos Ida men eftersom jag skulle till BVC och lämna in pengar till banken så blev det lite sent.
Min lilla "Nini" var/är nu 74,5 cm lång och vägde 10 kg.

Upptäckte även idag att Novalee är rädd för Malva (Sannahs lilla rottisvalp.) De var nämligen här idag på besök och lilla Malva ville så gärna hälsa på Novalee och slickade henne i ansiktet varav att Novalee börjar gråta och blir rädd. Lite svårt att tro att hon kan vara rädd för en liten valp på fyra månader när vi har en dobermann tik här hemma som snart är tre år som alltid far runt som ett jihu, som både slickar och går på Novalee och så har vi ju Sessan, Marias hund en engelsk staff (det var väl rätt va Maria?) som också alltid ska fram och slicka i ansiktet på henne men nej dessa två huliganer är hon inte rädd för men för en liten valp, ja jösses *ler*.

Nej men om jag skulle ta och nana lite nu så jag orkar upp imorgon, hade tänkt att gå upp tillsammans med Jonas då eftersom jag har så mycket att göra då, ska ju både baka, handla, städa mm.

God natt Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Ida och William

ja 52 är för lite för mig så jag tar gärna lite ;)

2010-12-18 @ 15:25:52
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0