Antar att ni kanske vill se lite mer bilder men ni får för tillfälligt nöja er med ett par bildbomber.
Min kamera är kvarglömd hos mina svärföräldrar så alla uppladdade bilder som kommer här är från min, Jonas och Jossans mobiler, en del bilder är bra medan vissa är sämre.




Första bilden med nya mobilen






Om man tittar på 3D/4D Ul bilderna och filmen så ser man verkligen att det är Novalee

Duktiga fnutt håller upp nacken så bra så bra..


Mamma och pappas lilla gladfis

Sover gott på mammas bröst



God morgon mamma!




Ska ju börjas i tid har jag hört

Kattställningen liknar det lutande tornet i Pisa

Taget från soffan

Ändrade om lite nu under dagen så nu står den helt vid fönstret istället och jag har städat inne i vardagsrummet också så så ser det inte ut därinne nu kan jag säga

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0