Eländiga hund säger jag bara! Igår när jag kom hem från Göteborg så hade hon bitit sönder en tidning men jag orkade inte plocka upp alla rester av den med en gång så tog det efter någon timme och vad får jag se under alla strimlor av pappersbitar?! Jo hon har bitit sönder golvet i hallen på si så där en femton cm lång bit och massa massa små bitar runt om. Får nog allvarligt talat skaffa oss en bur till henne för så här kan vi ju inte ha det.

I allla fall inne i Göteborg så gjorde jag nagelförlängning som blev super! Efter jag betalt och gått därifrån så gick jag in i en liten "spelbutik" och satsade hela 48 kr på lotto. Visseligen så vann vi inte men kul att spela ändå. På vägen till bussen stannade jag vid vägen och väntade på att bilarna skulle köra förbi och jag gick vidare till nästa övergångställe där en bil stannade. En ford. Jag kände igen reg numret och tänkte om det var någon av mina svärföräldrar men reflekterade inte riktigt på en gång att det faktiskt var deras bikl och där sitter min svärmor och vinkar hej vilt. Hon svängde undan lite och jag frågade om hon var på väg hem, men hon skulle till sitt gympa pass- Pace som det hette och frågade om jag ville följa med om jag hade tid och det hade jag ju. Så där var jag med på ett litet träningspass. Mycket skönt, sedan var det avslappningsövning efteråt och jag höll allvarligt talat på att somna!
Efter detta skjutsade hon hem mig och jag käkade tre smörgåsar med varmchoklad till.

Bye bye*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

hej.. kommer du imon?

2009-09-03 @ 19:55:59
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Carina & Zita Fladderöra

Hej.



Kan säga att buren vi har är guld värd - utan den skulle vi troligtvis INTE ha ett hus kvar.. för hon hittar på MASSOR av bus när vi är hemma, vad skulle hon då inte hitta på när vi INTE är hemma?? ;)



När vi var uppe hos gubbens föräldrar, "råkade" hon fastna med tanden i en av deras fotpallar och vips! så hade hon sletit av en bit..samma sak med skorna, hon "råkade" få en sko i munnen när hon gick förbi skostället - hon ser iallafall ganska så frågandes ut när man undrar vad hon håller på med "skratt"



Hoppas det inte blev alltför stor skada på golvet och att den går att fixa.



Kram.

2009-09-04 @ 02:12:41
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Emma

bitit sönder golvet? vad har hon för vampyr tänder? hehe.. Nej , de går ju inte ha de så när ni inte är hemma. Men de kan vara att hon protesterar när hon gör så kanske? kram

2009-09-04 @ 06:19:15
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0