Denna helg har varit skit rent ut sagt! i Fredags var Jonas ledig men vi gjorde inte ett skit eller jo jag satt vid datan och hade inget att göra medans Jonas var med hans killkompisar och spelade tv-spel. Senare under kvällen åkte vi till Ullevi och kollade på Supercross förstås men det var riktigt töntigt i år, blev bara irriterad! Under några få sekunder var jag så grymt nära på att klappa till en man som satt framför oss, han körde fram sitt fula tryne precis när jag tog kort. Lördagen var för jäkla tråkig, hade inget att göra då heller så gick å la mig och sov i två timmar och vid sex tiden tyckte Jonas att vi kunde åka till hans föräldrar var där tills klockan var nio. När vi sedan kom hem blev jag så sugen på pizza så vi beställde varsin som jag sedan åkte och hämtade. Kan ju säga en sak som är säker jag kommer ALDRIG att äta pizza mer på kvällen, fick sån hemsk halsbränna som fortfarande håller i sig så har vaknat till och från hela natten. Jo jag har tabletter som motverkar halsbränna men de smakar så äckligt. Så nu är jag uppe fyra timmar innan jag börjar jobba också + att det är den längsta dagen i månaden jag jobbar. Kan tillägga att jag vaknat varje timme av att Ella har hållt igång inatt med. Vet inte hur jag kommer att klara av henne när bebisen kommer. Blir väl att grannen får ha henne på dagen när inte Jonas är hemma så hon inte väcker ynke-pytt.

Jaja nu har jag fått skriva av mig lite av mina irritationer. så ha en bra dag för DET kommer inte jag att ha*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Lille beis ska lära sig att elle finns där och när du damsuger när bebis sover ;)

2009-09-15 @ 10:31:22
Postat av: morgan

Ja håller med mia,,vi har inte varit tysta när våran son sover,eran bebis ä ju redan van vid er och hunden.Magen ä ju som en förstärkare av ljuden som redan finns runt omkring.morgan:

2009-09-15 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0