Jonas har nu åkt till jobbet så sitter här mitt i min lilla paus från städandet (går inte så bra för jag är inte på humör) men det var jag när jag började tills jag fick se posten och vad ligger där? Jo en fet räkning från Agria! Fast att jag sagt att jag vill ha kvartalsvis.. men nej då! Så ringde till dom men tror inte hon fattade så bra så nu ska jag helt plötsligt ha på autogiro varje månad istället, tröga människor det finns, sa faktiskt till henne ett flertal gånger att jag inte vill ha autogiro för jag vill ha "koll" på räkningarna själv. Men men får väl ta det ändå slapp ju att betala denna räkningen i alla fall.

Ska sedan upp till skogen med pellan och leka en liten lek som ja såg i en tidning igår hehe får se hur de går hon som älskar bollar låter väl inte mig få ha den alls. Tyvärr kan jag fortfarande inte ladda upp bilder vilket gör mig så arg så jag snart inte vet vart jag ska ta vägen.

Är i alla fall på lite bättre humör nu efter jag känt ynke-pytt sparka nästan hela tiden under förmiddagen. H*n fick till och med in en riktig "hård" spark.. men Jonas hann aldrig känna för den slutade när han skulle känna.

Så åter till städningen byyeeee*


~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0