Då väcker våran tjej oss klockan nio på morgonen och som en del vet så är Jonas lastbilschaufför och kommer inte hem förrän ca. tolv på natten och då lägger vi oss inte förrän vid ett-tre (beroende på såklart hur och om jag jobbar dagen efter) och då vill jag helst sova till elva OM jag får. Men det får jag inte för skrället här hon gnäller/piper så "vackert" vid sängkanten och vill ut därifrån. Men sen så händer det där härliga! Hon lägger sig i sin säng eller hoppar upp i våran (mestadels i våran) och bestämmer sig för att sova en hel timme till och efter den timmen brukar jag för det mesta vakna av mig självt ändå så då passar det ju bra att hon vaknar igen och börjar gnälla dock ligger jag kvar en kvart, tjugo-minuter och bara drar mig och det tycker väl inte hon är så kul så hon går omkring på golvet hoppar upp i sängen igen slickar på mina fötter händer och armar, allt för att ja ska komma upp och blir hon riktigt uttråkad ja då tar hon saken i egna tassar och öppnar sovrumsdörren själv och går ut för då vet hon att jag kommer upp på stört (när hon vart dålig i magen har hon öppnat dörren mitt i natten och satt sig i köket och gjort sitt behov, men det är bara de gånger jag inte vaknat av att hon möjligenvis sagt till)

Nej nu ska jag ut med skitungen här hemma. Ha en jätte trevlig onsdag allihop!
Och ja än så länge har det inte kommit någon avi från posten om våran router så hoppas verkligen den kommer innan helgen.

So long*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

hehe men när eran lilla kommer, då får du aldrig mer sova till 11 på förmiddagen, hehe.. så eran morgonar kommer bli helt förändrade:)



Hur är de med dig idag gumman?

kramar.

2009-10-21 @ 17:00:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

vet du va du ska skriva i brevet?

kram

2009-10-21 @ 17:00:40
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

joda dagen har vell varit ok.. vad hittar du på?

kramis

2009-10-22 @ 10:10:49
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

haha snacka om att vara stolt o ha en sån duktig 2 åring:)

2012-04-04 @ 18:54:09
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0