Medans jag var och handlade åkte Jonas och hämtade routern och fixade så att internet funkade tills jag kom hem och ni kan tro ad fort det går nu. WIHOO säger jag bara så glad jag är för nu kommer jag bjuda på värsta bildbomben från när vi var hos Ellas syster.


Systrarna hälsar lite på varandra

Fina Zita

och börjar sedan fara runt som tokstollar

Vet inte riktigt vem av tjejerna detta är..

Efter mycket spring måste man pausa lite

och dricka en massa vatten, tror Ella drack upp en hel skål själv

sen måste man ju busa lite igen

Vackra zita tar det lugnt och spanar in syrran

Som ligger fint vid Hasses fötter och tar det lugnt

men sedan är det dags för busandet igen


ser ut som att Zita viskar något i Ellas öra

Sedan försvann de bakom huset med Ella i täten

och där hittade de Mu-Mu

som Ella erövrade

Men Zita kom efter och de drog sedan sönder stackar Mu-Mu ännu mera så R.I.P lilla Mu-Mu

systrarna fladderöra


Smygfisen Zita (till vänster)

Carina vaktarså att ingen av tjejerna ska springa ned till buskarna och äta på dem igen.

Allvarligt vem kan vara rädda för dessa vackra primadonnor?!

dragkamp med brandslang


Denna härliga bild får avsluta bildbomben nu. Tror jag fick med alla de bilder jag hade tänkt mig men det var rätt många så ni får nöja er med dessa.
Tack ännu en gång Carina, Hasse och Zita för en trevlig eftermiddag.

Nu ringde precis Jonas så ska snart åka till systemet och köpa lite barnförbjuden dryck.

C ya later*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

söta Ella:)

2009-10-23 @ 19:21:38
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon..Fina hund bilder :) Ha en skön måndag..

2009-10-26 @ 09:37:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0