Jonas pappa har nyss fyllt 55 år så vi firade detta med ett överrasknings "party" med bara familjen. Han hade bara fått ett brev av oss allihop där det stod vad de skulle packa med sig. Vi fixade och donade, hade köpt alkohol, mat mm. så vi åkte upp till stugan där vi skulle vara och började med allt. Klockan ett såg vi två välkända ansiktet kika in genom köksfönstret men de fick vackert lov ta och gå till framsidan av huset igen och räkna till femtio. Därefter fick de komma fram och de bjöds på lite mingelmat och bål. För min del blev det päronsoda med jordgubbar i vilket var helt okej! Jag agerade fotograf hela kvällen och tog ett jätte fint kort på syskonen och deras barn som sedan ska ramas in och ges till mina svärföräldrar. Vi åt jätte god köttgryta och potatis, satt och pratade för att sedan hoppa i badtunnan. Jag glömde ju självklart våra badkläder så jag badade i mina trosor och i ett av mina linnen jag hade på mig.

Vi firade också Therese och Natalie som fyllt 35 resp. 5 år, så det blev till att sjunga "ja må hon/han leva" tre gånger under dagen.

Vid tio tiden fick jag och Jonas tyvärr åka hem pga att vi inte hade hundvakt åt Ella + att jag skulle jobba dagen efter 10-19 (ångrar grymt mycket att jag hade lagt in mig på den tiden)

Kommer lite bilder under dagen från i lördags också men nu ska jag ut med lilla skrället här men syns senare..

Bye*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0