Jag HATAR när folk lovar mig saker och sedan inte kan hålla det. Jag har vart med om det sen jag var liten så länge jag kan minnas, men ändå så hoppas jag att det ska hända. Så kommer dagen då de säger nej det blir inget. Blir så j*vla besviken så det gör ont i hela mig. Vill bara försvinna då åka någonstans där jag kan få vara själv. Just nu gör det ju inte saken bättre av att det är höst ute, det är grått och trist och jag är dunder deppig VARJE år från september till januari är jag ledsen och arg. Men alla tyckts glömma bort varför jag är och blir det också.

Jaja kommer bilder om en liten stund i alla fall.

ska käka nu..

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

till klara-barnmorskan..dit går man när man har förlossningsrädsla eller ngt anant. så de va meningen att min syster skulle med.. men om tobbe följer med så vill inte hon..men ja tycker att de är viktigast att tobbe får se och medverka så ja inte skjuter undan honom..även om hon kan medela saker fram bättre än mig och hjälpa mig på det sättet så är de ändå Tobbe som ska lbi pappa och jag vill inte han ska känna sig undanstött..



Så jag ahr bestämt att jag ska med honom den 4 nov för han ville gäörna med och då känns de fle och välja karn(min syster) först bara för hon inte tycker om honom..så får ja gå en gång till med henne kanske..om nu inte trollboll kommer innan , man vet ju aldrig haha.

2009-10-29 @ 05:52:09
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

awe gumman du verkar inte så glad! Jag finns här för dig om du vill prata ut!

kramar.

2009-10-29 @ 09:22:26
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mia

Älskade gumman.. Hoppas jag inte har svikigt dej.. Så du vet så finns jag alltid här för dig om det är något.. Pussar

2009-10-29 @ 21:34:34
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0