Glömde ju skriva att vi hämtade våran blöjhink med en massa erbjudanden och lite smått och gott i, i lördags. Så var bara tvungen att lägga i blöjorna i den lilla "boxen" som ska stå på tvättmaskinen bredvid skötunderlägget. Så nu idag håller jag på att tvätta Ynke-pytts kläder för jag ska minsann packa min väska imorgon. Jag vet att det är tidigt att det är tio veckor kvar men jag vill vara på den säkra sidan så jag inte står där som ett fån med värkar och inte har packat väskan. Man vet ju aldrig när de små liven får för sig att komma ut..

Ska ut med Ella nu innan det bär av till jobbet..

Herrå*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

Ska du packa BB väskan imorrn? vad ska du packa med dig?



hehe ne man vet ju aldrig när de vill ut..Trollboll får gärna titta ut när som, för nu sparkar han/hon snart sönder min stackars kropp!



hoppas du haft en bra dag gumman<3

kramis

2009-11-09 @ 21:17:49
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0