Ja nu ska jag minsann gå och lägga mig efter städande, har så grymt ont i ryggen nu så jag inte ens kan böja mig ner för att klappa mina katter, men fint blev det i alla fall och det är väl huvudsaken. Allt är visserligen inte färdigt, orkade inte ta mig ned till källaren så det får bli imorgon istället. Åkte till Älvängen till butiken Ljuva hem där jag hade ett presentkort på trehundra kronor som jag fick när jag fyllde år i maj. Hade sett en liten box där för ett tag som det stod nappar på från cult design men när jag kom dit så hittade jag den inte och frågade expediten om de hade kvar den men så till min stora otur så hade hon fått sålt den sista för 3-4 dagar sen och de skulle tyvärr inte ta in den någon mer gång. Jag traskade omkring därinne och hittade mycket fina saker som jag skulle vilja ha men de är så himla dyra där inne så det blir till att spara lääänge innan man har råd med en del saker. Jag hittade i alla fall en jätte fin mugg för 59 kr, en mörklila nästan plommonlila mugg utan öra. Eftersom jag och Jonas pratat ett tag om att skaffa nya muggar så såg jag min chans på dessa vackra muggar, så ut från affären hade jag fem stycken med mig (hade ju självklart vart så smart att jag glömde plånboken hemma så får åka dit imorn igen för att köpa en sjätte) Jag hade dock lite svårt för att bestämma mig då det fanns ljusrosa och vita muggar med men de lila muggarna kändes lite mer som mig. När Jonas sen kom hem från jobbet så blev han lite besviken över att det inte fanns öron på dem men tyckte de var fina som tur var.. lite högre var de också än vanliga muggar. Men nu skriker en nybäddad säng efter mig så det är bara att kila iväg.

God natt allihop*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0