Idag var jag hos min Bm och kollade blodtryck, vikt, Sf mått och hjärtslagen på vår fina bebis. Allt såg bra ut, hade till och med gått upp ett kilo sen förra torsdagen. När jag åkte därifrån åkte jag till Ale veterinären och köpte mat till Ella och därinne hos veterinären träffade jag en sex månaders liten labrador valp, så söt! När jag kom hem sov Jonas fortfarande så jag gav Ella lite mat och satte mig och åt själv, när jag väl var klar hade Jonas precis stigit upp och jag gick ut med Ella. Jag fick också ett sms av Mia, där hon frågade om vi skulle ses en liten sväng idag och det kunde jag ju.

Vid två tiden åkte jag in till Göteborg för att träffa henne, när vi väl hade kramats klart, sett på bebisbilderna och klappat lite på magen gick vi in till H&M där vi kollade på klänningar till mig. Jag ska ju med på julbord på lördag med Jonas jobb och Jonas tyckte inte den klänningen jag hade här hemma var fin (han tyckte jag såg ut som en tant) schysst va? haha! Jag provade en randig lång skjorta + en liknande skjorta fast en hel lila. De var verkligen jätte fina båda två men den randiga kanske inget man har på julbord eller julafton och den lila, ja på den kanade ärmarna ned hela tiden och jag gillade inte kragarna särskilt på dem. Så jag hängde tillbaka dem men gömde en av de lila ifall jag skulle ångra mig (de kostade 249 kr) vi vandrade ner till barnavdelningen och kollade lite men eftersom jag skulle köpa något till mig själv gick vi därifrån. Vi gick in på Gina Tricot och hittade där en röd tunika (jag ville ju helst ha en röd klänning eftersom det snart är jul) prövade den i storlek medium och den satt hyffsat okej men tog en i storlek small istället, den vart inte lika pösig i armarna. Hittade också en smal röd svart klänning lite söt faktiskt så tänkte bara pröva för skojs skull, den gick inte ens över magen haha. Men den röda tunikan i storlek small blev det och här hemma har jag ett svart siden band som jag tänkte knyta runt magen . Kan nog bli rätt snyggt tror jag, sen har jag ju köpt nya skor också. Tunikan kostade 149 kr så Jonas blev glad när jag berättade att jag hittat och köpt en klänning eftersom mitt högst satta pris för mig själv var 300.

Ska lägga mig och gosa lite med hunden nu så ha en trevlig kväll*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

Kan du inte lägga upp en bild på klänningen :)

2009-11-26 @ 20:04:56
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: mia

Tack för i dag mitt hjärta <3 Måste bli många fler gånger tyckker jag..

2009-11-26 @ 22:13:11
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0